wtorek, 11 marca 2014

Małgosia
Czy lubię szkołę? Tak i to bardzo. Tu nigdy
się nie nudzę, mam przyjaciół i zawsze jest
wesoło. Moja szkoła to Parkowa, to moja
Parkowa…
Adres: Parkowa 27, Wrocław. Budynek
z wczesnych lat sześćdziesiątych,
solidny i duży. A wokół natura zaaranżowała
przestrzeń wyjątkowo malowniczo.
Zielona obfitość wprowadza każdego
w ożywczy, błogi nastrój. Piękno Parku
Szczytnickiego widoczne z okien. Spacery
wokół unikatowych magnolii, świerków,
kolorowych grządek sprawiają, że każdy
w takim otoczeniu odpoczywa. W takich
sprzyjających warunkach przyrody znajduje
się budynek Specjalnego Ośrodka
Szkolno-Wychowawczego nr 10.
Jeśli posiadasz orzeczenie z Poradni
Psychologiczno-Pedagogicznej
o potrzebie kształcenia specjalnego, to
zapraszamy na Parkową.
U nas panuje prawdziwie rodzinna
atmosfera. Obejmujemy edukacją
i opieką dzieci i młodzież od 1 klasy
Szkoły Podstawowej do końca kariery
szkolnej. Bo Parkowa to: szkoła podstawowa,
gimnazjum, szkoła zawodowa,
szkoła przysposabiająca do pracy i zespoły
rewalidacyjno-wychowawcze.
Małgosia
Jestem osobą dorosłą, miłą, spokojną. Nie
robię w szkole problemów. Lubię słuchać
różnej muzyki. Bardzo lubię pomagać
osobom słabszym, szczególnie jeśli ktoś
potrzebuje tej pomocy. Chętnie uczestniczę
w zajęciach sportowych. W szkolnej kuchni
lubię smażyć z panią Małgosią naleśniki. No
i lubię też chodzić na basen z panią Roksaną.

Moim zainteresowaniem jest moda.

fragment artykułu ,,Moja Parkowa" 
magazyn Ludzka Sprawa nr 2  2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz